ایران در یک بازی دوستانه موریتانی را شکست داد
نوشته شده توسط : blpwjob
ایران و موریتانی

تیم ملی ایران قرار بود 29 فروردین با امارات بازی کند که از طرف امارات لغو شد

ایران در یک بازی تدارکاتی دو بر یک موریتانی را در ورزشگاه آزادی شکست داد

تیم ملی فوتبال ایران در یک بازی آمادگی، امروز چهارشنبه ۳۰ فروردین (۱۸ آوریل) میزبان موریتانی، تیم رده ۲۰۲ رده بندی جهانی فیفا بود. این بازی که بدون اطلاع رسانی کافی و تقریبا بدون حضور تماشاگر انجام شد با دو گل نیمه نخست قاسم دهنوی (۳۱) و کریم انصاری‌فرد (۳۳) به سود ایران خاتمه یافت.

کارلوش کی‌روش، سرمربی تیم ملی ایران،در این بازی بیشتر از بازیکنان ذخیره و گمنام استفاده کرد و ۱۱ بازیکن نیمه نخست را در نیمه دوم تعویض کرد. به همین دلیل وقتی در دقیقه ۷۵ احمد حسن‌زاده به دلیل مصدومیت از بازی خارج شد، هیچ بازیکنی روی نیمکت باقی نمانده بود که جایگزین او شود و ایران دقایق پایانی را ۱۰ نفر بازی کرد.

در این دیدار هر دو تیم صاحب یک ضربه پنالتی شدند که هیچکدام پنالتی خود را گل نکردند.

در حالیکه بازی روز گذشته پرسپولیس و الغرافه در لیگ قهرمانان آسیا، با حضور بیش از ۹۰ هزار تماشاگر انجام شده بود، برخی رسانه های ایران عدم حضور تماشاگر را در یک بازی ملی نشان از بی‌برنامگی دانسته‌اند.

ایران و موریتانی

ایران در یک بازی تدارکاتی موریتانی، تیم 202 در رده‌بندی فیفا، را شکست داد

علی دایی، سرمربی پیشین تیم ملی ایران و سر مربی فعلی راه‌آهن، از این دیدار تدارکاتی و خبررسانی آن انتقاد کرده است: "موریتانی کشوری است که من شاید سه سال یک بار هم نام آن را نشنوم چه رسد به فوتبال آن...اگر تیم ملی با یک تیم لیگ یکی بازی می‌کرد بهتر از این بود. می‌خواهند همان بلایی را سر کی‌روش بیاورند که سر من آوردند . اگر فدراسیون مشکل مالی دارد چطور هزینه کرده و موریتانی را آورده".

آقای دایی از عدم پوشش تلویزیونی این بازی نیز انتقاد کرد.

پیشتر قرار بود ایران در روز ۲۹ فروردین (دیروز) با تیم ملی امارات یک بازی دوستانه انجام بدهد، اما فدراسیون این کشور به دلیل اعتراض به سفر محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهوری ایران، به جزیره ابوموسی، آن مسابقه را بصورت یکطرفه لغو کرد. علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال ایران، این اقدام امارات را سیاسی خواند و گفت تیم ایران دیگر با امارات مسابقه دوستانه انجام نخواهد داد.

تیم ملی ایران در اولین بازی خود در مرحله اخر انتخابی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل در آسیا، ۱۴ خرداد ماه آینده (سوم ژوئن) مهمان ازبکستان خواهد بود.





:: برچسب‌ها: کلیسا ,
:: بازدید از این مطلب : 367
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: